Travel pack perfumes

Kenapa Anda Perlu pilih #RealPerfumes sebagai daily perfume anda?

✔Salah satu sebabnya #RealPerfumes ni sangat senang nak bawak kemana mana aje .
✔Kecik dan comel je 😁
✔Size 10ml 😘
✔ Selesaikan masalah anda yang selalu bawak handbag kecik tu, tak perlu nak bawak botol perfume Ori 100ml. Buat berat bag je kan?
✔Sekarang dah ada #RealPerfumes kat mana mana pun boleh spray perfume. Sekali zassss je dah wangi sampai ke malam 😍
✔Tak perlu lagi nak beli yang mahal sebab nak nampak berada.
✔Tak perlu beli yang mahal sebab nak tunjuk eksyen.
✔Rabak poket bukan orang ambik tahu pun.

📲 https://wa.me/6592327444

P/S: Beli la yang murah tapi setanding yang mahal. Iaitu #RealPerfumes. Jadilah pengguna yang bijak..hihi..😁

$6.00

Compare

Kenapa Anda Perlu pilih #RealPerfumes sebagai daily perfume anda?

 

✔Salah satu sebabnya #RealPerfumes ni sangat senang nak bawak kemana mana aje .

✔Kecik dan comel je 😁

✔Size 10ml 😘

✔ Selesaikan masalah anda yang selalu bawak handbag kecik tu, tak perlu nak bawak botol perfume Ori 100ml. Buat berat bag je kan?

✔Sekarang dah ada #RealPerfumes kat mana mana pun boleh spray perfume. Sekali zassss je dah wangi sampai ke malam 😍

✔Tak perlu lagi nak beli yang mahal sebab nak nampak berada.

✔Tak perlu beli yang mahal sebab nak tunjuk eksyen.

✔Rabak poket bukan orang ambik tahu pun.

 

📲 https://wa.me/6592327444

 

P/S: Beli la yang murah tapi setanding yang mahal. Iaitu #RealPerfumes. Jadilah pengguna yang bijak..hihi..😁

Product Enquiry

Please Login to make enquiry about this product

Based on 0 reviews

0.0 overall
0
0
0
0
0

Be the first to review “Travel pack perfumes”

There are no reviews yet.

Store Owner

  • Store Name: Anggun Jelita Sg
  • Sold & Shipped By: Roslina Bibi Rossley
  • Address: 232C, #09-361
    Sumang Lane
    Singapore
    823232
  • No ratings found yet!